ଫୁରସତ |

ମୁମ୍ବାଇ ଗଲେ ଅମିତାଭ ବଚ୍ଚନଙ୍କ ଘର ଆଗରେ ମୁଣ୍ଡିଆ ମାରେ

ମୁମ୍ବାଇ ଗଲେ ଅମିତାଭ ବଚ୍ଚନଙ୍କ ଘର ଆଗରେ ମୁଣ୍ଡିଆ ମାରେ
‘ରକତେ ଲେଖିଛି ନଁା’ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଜରିଆରେ ଶିଶୁ କଳାକାର ଭାବେ ଓଡ଼ିଆ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଜଗତରେ ପାଦ ଥାପିଥିଲେ ସ୍ବରାଜ ବାରିକ। ଏହାପରେ ସେ ‘ସମୟ ହାତରେ ଡୋରି’, ‘ଛାତି ଚିରିଦେଲେ ତୁ’,  ‘ଆକାଶେ କି ରଙ୍ଗ ରାଗିଲା’ ଭଳି  ଚଳଚ୍ଚିତ୍ରରେ ଶିଶୁ କଳାକର ଭାବେ ଅଭିନୟ କରି ଦର୍ଶକଙ୍କ ହୃଦୟରେ ଏକ ସ୍ବତନ୍ତ୍ର ସ୍ଥାନ ସୃଷ୍ଟି କରିପାରିଛନ୍ତି। ପରଦାରେ ନାୟକ ଭାବେ ପ୍ରଥମ ଫିଲ୍ମରୁ ହିଁ ଅଭୂତପୂର୍ବ ଭଲପାଇବା ସାଉଁଟିଛନ୍ତି। ଏଯାବତ୍‌ ସେ ୨ଟି ନାଟକ, ୬ ଧାରାବାହିକ, ୨୧ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର(୧୯ଟିରେ ଶିଶୁ କଳାକାର ଓ ୨ଟିରେ ମୁଖ୍ୟ ନାୟକ ଭାବେ)ରେ ଅଭିନୟ କରିଛନ୍ତି। ସ୍ବରାଜଙ୍କ ସହ ‘ଧରିତ୍ରୀ’ ପକ୍ଷରୁ ଆଳାପ।

ପ୍ରଥମ ଫିଲ୍ମ ଅଫର କିପରି ପାଇଥିଲେ ?
ଏକ ରାଜ୍ୟସ୍ତରୀୟ ନୃତ୍ୟ ପ୍ରତିଯୋଗିତା ହୋଇଥିଲା। ସେଥିରେ ମୁଁ ଦ୍ୱିତୀୟ ହୋଇଥିଲି। ସେହି ପ୍ରତିଯୋଗିତାରେ ପ୍ରଥମ ୭ଜଣଙ୍କୁ ହର ପଟ୍ଟନାୟକ ସାର ତାଙ୍କ ଆସନ୍ତା ଫିଲ୍ମ ‘ପାଗଳ ପ୍ରେମୀ’ରେ ଅଭିନୟ କରିବା ପାଇଁ କହିଥିଲେ। ‘ପାଗଳ ପ୍ରେମୀ’ ପାଇଁ ମୁଁ ଅଡିଶନ୍‌ ଦେଇଥିଲି। କିନ୍ତୁ ସେହି ଫିଲ୍ମ ଶୁଟିଂ ସମୟରେ ‘ରକତେ ଲେଖିଛି ନଁା’ ପାଇଁ ଅଫର ମିଳିଲା ଓ ଏହି ଫିଲ୍ମଟି ମୋର ପ୍ରଥମେ ରିଲିଜ୍‌ ହୋଇଥିଲା।
‘ସମୟ ହାତରେ ଡୋରି’ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ପାଇଁ ରାଜ୍ୟସ୍ତରୀୟ ଶିଶୁ କଳାକାର ପୁରସ୍କାରରେ ସମ୍ମାନିତ ହୋଇଥିଲେ। ତାହାର କ’ଣ ଅନୁଭୂତି ରହିଛି?
ତାହା ମୋ କ୍ୟାରିୟରର ଏକ ଟର୍ନିଂ ପଏଣ୍ଟ ଥିଲା। ବହୁତ ଖୁସି ଲାଗିଥିଲା। କୌଣସି ପୁରସ୍କାର ଯେତିକି ଖୁସି ଦିଏନି ଦର୍ଶକଙ୍କ ତାଳି ତା’ଠାରୁ ଅଧିକ ଖୁସି ଦେଇଥାଏ। ତେଣୁ ପୁରସ୍କାର ପାଇବା ସମୟରେ ଓ ସେହି ମଞ୍ଚରେ କିଛି କହିବା ସମୟରେ ଦର୍ଶକ ଯେଉଁ ତାଳି ମାରିଥିଲେ, ତାହା ମୋତେ ଅଧିକ ଖୁସି ଦେଇଥିଲା।
ଶିଶୁ କଳାକାରରୁ ମୁଖ୍ୟ ଅଭିନେତାର ଯାତ୍ରା କିପରି ହେଲା?
ସ୍ବପ୍ନ ଥିଲା ମୁଁ ଫିଲ୍ମରେ ହିରୋ ହେବି। କିନ୍ତୁ କେବେ ଜାଣି ନ ଥିଲି ଯେ ହିରୋ ହୋଇପାରିବି। କାରଣ ଶିଶୁ କଳାକାର ସମୟରେ ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ଧୀରେ ଧୀରେ ବଢ଼ିଲି ମୋର ଫିଗର ବହୁତ ଅଡ୍‌ ଦିଶୁଥିଲା। ତେଣୁ ମନରେ ଦ୍ୱନ୍ଦ୍ୱ ଥିଲା ଯେ ମୋତେ ଅଫର ମିଳିବ କି ନାହିଁ। କିନ୍ତୁ ଭଗବାନଙ୍କ ଆଶୀର୍ବାଦ ଓ ଦର୍ଶକଙ୍କ ଭଲପାଇବା ମୋତେ ସୁଯୋଗ ଦେଇଥିଲା।
ମୁଖ୍ୟ ନାୟକ ଭାବେ ପ୍ରଥମ ଫିଲ୍ମ ପାଇଁ ସୁଯୋଗ କିପରି ପାଇଥିଲେ?
ଯଦିଓ ମୋର ପ୍ରଥମ ଫିଲ୍ମ ‘ତୁ ମୋ ଲଭ୍‌ ଷ୍ଟୋରି’ ପରଦାକୁ ଆସିଥିଲା, କିନ୍ତୁ ସୁଶାନ୍ତ ମଣିଙ୍କ ଫିଲ୍ମ ‘ଲୈଲା ଓ ଲୈଲା’ରେ ମୋତେ ପ୍ରଥମେ ଅଫର ମିଳିଥିଲା। କିନ୍ତୁ ଫିଲ୍ମଟି ନିର୍ମାଣ ହେବାରେ ବିଳମ୍ବ ହୋଇଥିଲା। ସେହି ସମୟ ଭିତରେ ‘ତୁ ମୋ ଲଭ୍‌ ଷ୍ଟୋରି’ର ସୁଯୋଗ ମିଳିଥିଲା ଓ ତା’ର ଆଗ ଶୁଟିଂ ଶେଷ ହୋଇଥିଲା। ତେବେ ଛୋଟ ବେଳୁ ତାପସ ସରଗରିଆ ସବୁବେଳେ ମୋତେ ଗାଇଡାନ୍ସ କରୁଥିଲେ। କ’ଣ କଲେ ମୁଁ ଅଭିନେତା ହୋଇପାରିବି ସେ ଦିଗରେ ଟିପ୍ସ ଦେଉଥିଲେ। ସୁଶାନ୍ତ ମଣି ସାର ‘ଲୈଲା ଓ ଲୈଲା’ର ଲୁକ୍‌ ଟେଷ୍ଟିଂ ପାଇଁ ମୋତେ ଡାକିଥିଲେ। ସେହି ଫିଲ୍ମର କାହାଣୀ ଅନୁଯାୟୀ ଜଣେ ଟିନ୍‌ ଏଜ୍‌ର ଲୁକ୍‌ ଯେପରି ହେବା କଥା ମୋର ସେଭଳି ଥିଲା। ତେଣୁ ସେ ମୋତେ ବାଛିଥିଲେ।
ଶିଶୁ କଳାକାର ସ୍ବରାଜ ଓ ମୁଖ୍ୟ ଅଭିନେତା ସ୍ବରାଜ ଭିତରେ କ’ଣ ଫରକ ଅଛି ?
ଛୋଟବେଳେ ବି ମୁଁ ଫିଲ୍ମର କାହାଣୀ ଦେଖି ଅଭିନୟ କରୁଥିଲି ଓ ଏବେ ମଧ୍ୟ ତାହା କରୁଛି। ସେତେବେଳେ ଅଭିନୟ ପ୍ରତି ଗୁରୁତ୍ୱ ଦେଉଥିଲି, ଏବେବି ଦେଉଛି। ଖାଲି ଏତିକି ଫରକ ଯେ, ବୟସ ଓ ଉଚ୍ଚତା ବଢ଼ିଯାଇଛି।
‘ଲୈଲା ଓ ଲୈଲା’ ସିନେମାର ‘ଶୁକୁଟି ସାହୁ’ ଗୀତଟି ଆପଣଙ୍କୁ ଅଧିକ ଲୋକପ୍ରିୟ କରିଥିଲା। ଏନେଇ କ’ଣ କହିବେ?
ସେ ଗୀତଟି ମାର୍କେଟ୍‌କୁ ନେଇ ହୋଇଥିଲା। ଗୀତଟି ପ୍ରଥମେ ଫିଲ୍ମରେ ନ ଥିଲା। କିନ୍ତୁ ୟୁଟ୍ୟୁବ୍‌ରେ ଦର୍ଶକଙ୍କ ଭଲପାଇବା ଯେତେବେଳେ ମିଳିଲା ତା’ପରେ ତାକୁ ଫିଲ୍ମରେ ରଖାଯାଇଥିଲା। ଆଜି ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଯେଉଁଠି ବି ମୁଁ ଷ୍ଟେଜ୍‌ ଶୋ’ କରିଛି ସବୁଠି ଏହି ଗୀତର ଡିମାଣ୍ଡ ଥାଏ। ଏହି ଗୀତ ପାଇଁ ବହୁତ ଭଲପାଇବା ମିଳିଛି। ଅଭିନେତା ହିସାବରେ ନିଜକୁ ଲକି ଫିଲ୍‌ କରୁଛି ଯେ ଏଭଳି ଏକ ଗୀତରେ ମୁଁ କାମ କରିଛି।
କେଉଁ ଅଭିନେତାଙ୍କ ଅଭିନୟ  ପ୍ରେରଣା ଯୋଗାଇଛି?
ସେମିତି କେହି ଜଣେ ନାହାନ୍ତି। ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ କଳାକାରଙ୍କଠାରୁ ମୁଁ ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ କଥା ଶିଖିଥାଏ। ବଲିଉଡ୍‌ରେ ଅମିତାଭ ବଚ୍ଚନ, ଶାହରୁଖ ଖାନ୍‌, ଗୋବିନ୍ଦା, ଅମିର ଖାନ୍‌, ଓଡ଼ିଆ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଜଗତରେ ସିଦ୍ଧାନ୍ତ ମହାପାତ୍ର, ଅନୁଭବ ମହାନ୍ତି, ବାବୁସାନ ମୋର ପସନ୍ଦ। ତେବେ ଏକ ଅପ୍ରିୟ ସତ ହେଉଛି, ଯେବେ ବି ମୁଁ ବମ୍ବେ ଯାଏ ଅମିତାଭ ବଚ୍ଚନ ଓ ଶାହରୁଖ ଖାନଙ୍କ ଘର ସାମ୍ନାରେ ମୁଣ୍ଡିଆ ମାରିକି ଆସେ। କାରଣ ଏହି ଦୁହିଁଙ୍କୁ ମୁଁ ଗୁରୁ ବୋଲି ମାନିଥାଏ। ତାଙ୍କଠାରୁ ବହୁତ କିଛି ଶିଖିଛି।
ପୁରୁଣା ଫିଲ୍ମରେ ଯେଉଁଭଳି କାହାଣୀ ରହୁଥିଲା, ତାହା ଏବେକାର ଫିଲ୍ମରେ ଦେଖିବାକୁ ମିଳୁ ନ ଥିବା କୁହାଯାଉଛି। ଏନେଇ କ’ଣ କହିବେ?
ମୋ ମତରେ ଏଥିରେ ଦର୍ଶକ କିମ୍ବା ସିନେମା ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରି କାହାର ବି ଭୁଲ ନୁହେଁ। ସମୟ ସହିତ ତାଳ ଦେଇ ଯିବା ଦରକାର। ଗୋଟେ ସମୟ ଥିଲା, ବାହାରୁ ବହୁତ ପ୍ରଯୋଜକ ଆସି ଯାହା ଚାହିଁଲେ ଫିଲ୍ମ କଲେ। ଯେଉଁଥିପାଇଁ ଆମ ସିନେମା ଜଗତ ଯେଉଁ ସ୍ତରରେ ଥିଲା ତାହା ରହିଲା ନାହିଁ। କିନ୍ତୁ ୨୦ ସିନେମା ଖରାପ ହେଉଥିଲେ ନିଶ୍ଚିତ ଭାବେ ୧୫ ଭଲ ସିନେମା ବାହାରୁଛି। ତେଣୁ ମୁଁ କହିବି ଯେ, ସମସ୍ତେ ଓଡ଼ିଆ ଫିଲ୍ମ ଦେଖନ୍ତୁ, ଭଲପାଆନ୍ତୁ ଓ ସର୍ପୋଟ କରନ୍ତୁ। ଦିନେ ନା ଦିନେ ଓଡ଼ିଆ ଫିଲ୍ମ ମଧ୍ୟ ବହୁତ ଆଗକୁ ଯିବ।
ଭବିଷ୍ୟତରେ କେଉଁ ଅଭିନେତ୍ରୀଙ୍କ ସହ କାମ କରିବା ପାଇଁ ଇଚ୍ଛା ରଖିଛନ୍ତି ?
ନିକିତାଙ୍କ ସହିତ କାମ କରିବାକୁ ଚାହିଁବି। ଯଦି ସେଭଳି କିଛି ଷ୍ଟୋରି ମିଳେ ତେବେ ଅର୍ଚ୍ଚିତା ଦିଦିଙ୍କ ସହିତ କାମ କରିବି।
କେଉଁଭଳି ଚରିତ୍ରରେ ଅଭିନୟ କରିବାକୁ ପସନ୍ଦ କରିବେ?
ଅଳ୍ପ ପଛେ ହେଉ ଯେଉଁ ବି ଫିଲ୍ମ କରିବି ଭଲରେ କରିବାକୁ ଚାହିଁବି। ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ଚରିତ୍ରରେ ମୁଁ ଅଭିନୟ କରିବା ପାଇଁ ଚେଷ୍ଟା କରିବି। ଗୋଟିଏ ଚରିତ୍ରରେ ଅଭିନୟ କଲେ ଆଗକୁ ବଢ଼ିପାରିବି ନାହିଁ।
ଶୁଟିଂ ସେଟ୍‌ର କିଛି ଅନୁଭୂତି?
ଶୁଟିଂ ସେଟ୍‌ରେ ସେଭଳି କିଛି ଅନୁଭୂତି ନାହିଁ। କିନ୍ତୁ ନିକଟରେ ଏକ ଶୋ’ରେ ମୁଁ ଶିବାନୀଙ୍କ ସହିତ ନାଚୁଥିଲାବେଳେ ଆଣ୍ଠୁରୁ ଚକି ଖସି ଯାଇଥିଲା। ବହୁତ କଷ୍ଟ ହୋଇଥିଲା। କିନ୍ତୁ ମୁଁ ନାଚିଥିଲି।  ମୁଁ ଅଢ଼େଇମାସ ପାଇଁ ଚିକିତ୍ସାଧୀନ ଅବସ୍ଥାରେ ରହିଲି।
ଅପ୍‌କମିଙ୍ଗ ପ୍ରୋଜେକ୍ଟ କ’ଣ ରହିଛି?
ସନ୍‌ମିରାଙ୍କ ସହିତ ନଭେମ୍ବର ୨୩ରେ ମୋର ‘ଲଭ୍‌ ଏକ୍ସପ୍ରେସ୍‌’ ଫିଲ୍ମ ରିଲିଜ୍‌ ହେଉଛି। ଯାହାର ଟ୍ରେଲର ଓ ଗୀତ ଦଶହରାରେ ଛଡ଼ାଯିବ। ନୂଆବର୍ଷରେ ଶିବାନୀଙ୍କ ସହ ‘ଦିଲ୍‌ ମୋର ମାନେନା’ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଆସିବ। 
କ୍ୟାରିୟରକୁ ନେଇ ଅନ୍ୟ କିଛି ଇଚ୍ଛା ଅଛି?
ଭବିଷ୍ୟତରେ ଲ’ କରି ଭଲ ପଦବୀରେ ଚାକିରି କରିବାର ଇଚ୍ଛା ଅଛି। ତେବେ ଅଭିନୟ କେବେ ଛାଡ଼ିବି ନାହିଁ।
ସମୟ ମିଳିଲେ କ’ଣ କରିବାକୁ ପସନ୍ଦ କରନ୍ତି ?
ଶିରିଡ଼ି ଯାଇ ଚୁଟି କାଟିବା ପାଇଁ ଅଧିକ ପସନ୍ଦ କରେ।
କ’ଣ ଖାଇବାକୁ ପସନ୍ଦ କରନ୍ତି?
ଦହି ମୋତେ ବହୁତ ପସନ୍ଦ। ତେଣୁ ଦହିର ସବୁକିଛି ଆଇଟମ୍‌ ମୋତେ ଖାଇବାକୁ ଭଲଲାଗେ।
All Right Reserved By

ଫୁରସତ |

ନାଗା ଜାତିର ଅଜବ ପରମ୍ପରା

ନାଗା ଜାତିର ଅଜବ ପରମ୍ପରା

ସାଧାରଣତଃ ଯୁବତୀ ଯୁବକମାନଙ୍କୁ ଅନେକ କାଇଦା କଟକଣା ଭିତରେ ରହିବାକୁ ପଡିଥାଏ। ବିଶେଷ କରି ଆମ ଦେଶ ଭାରତରେ ଏହା ପ୍ରଚଳିତ  ଅଛି। ଏଠାରେ ବିନା ଅନୁମତିରେ ଶାରୀରିକ ସମ୍ପର୍କ ରଖିବା ଅପରାଧ। 

ଆଳୁ ଛାଣିଲା ପରେ ହୁଏ କ’ଣ...

ଆଳୁ ଛାଣିଲା ପରେ ହୁଏ କ’ଣ...

ଆଳୁ ଏକ ଲୋକପ୍ରିୟ ପରିବା। ଏହାକୁ କେହି କେହି ସିଝାଇ ଖାଉଥିବାବେଳେ କେତେକ ଭାଜି ଅବା ଛାଣି ଖାଇଥାନ୍ତି। ଆଳୁରୁ ନାନା ପ୍ରକାର ସ୍ବାଦିଷ୍ଟ ତରକାରୀ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରାଯାଇଥାଏ। ତେବେ ଏହାକୁ ସିଝାଇ ଖାଇଲେ ଶରୀରକୁ ସମନ୍ବିତ ପରିମାଣରେ ବିଭିନ୍ନ ପୋଷକ ତତ୍ତ୍ୱ ଆସିଥାଏ ବୋଲି ଆୟୁର୍ବେଦରେ ଉଲ୍ଲେଖ ରହିଛି।

ଏସବୁ ପାଇଁ ହୋଇଥିଲା ବିବାହର ଆରମ୍ଭ...

ଏସବୁ ପାଇଁ ହୋଇଥିଲା ବିବାହର ଆରମ୍ଭ...

ନାରୀ-ପୁରୁଷ ମଧ୍ୟରେ ବିବାହ ପରମ୍ପରା ପୂର୍ବରୁ ନ ଥିଲା। ପୁରାତନ କାଳରେ ମଣିଷ ପ୍ରାଣୀଙ୍କ ପରି ଶାରୀରିକ ସମ୍ପର୍କ ରକ୍ଷାକରୁଥିଲା। ସେତେବେଳେ ନାରୀମାନେ ସ୍ବତନ୍ତ୍ର ତଥା ଉନ୍ମୁକ୍ତ ଥିଲେ। ଯେ କୌଣସି ପୁରୁଷ ସହିତ ସେମାନେ ଶାରୀରିକ ସମ୍ପର୍କ ରଖୁଥିଲେ। 

କୁକିଂ ଏକ୍ସପର୍ଟ ରୋବୋ

କୁକିଂ ଏକ୍ସପର୍ଟ ରୋବୋ

ଆଜିକାଲି ରୋବୋକୁ ବିଭିନ୍ନ କ୍ଷେତ୍ରରେ ବ୍ୟବହାର କରାଯାଉଛି। 

ଗୋଟିଏ ଦିନ ଘର ଛାଡି ଜଙ୍ଗଲରେ ରୁହନ୍ତି ଏହି ଗାଁର ଲୋକେ...

ଗୋଟିଏ ଦିନ ଘର ଛାଡି ଜଙ୍ଗଲରେ ରୁହନ୍ତି ଏହି ଗାଁର ଲୋକେ...

ଭାରତର ବିଭିନ୍ନ ଅଞ୍ଚଳରେ ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ପରମ୍ପରା ପ୍ରଚଳିତ ହୋଇଥାଏ। ଏସବୁ ପରମ୍ପରା ପଛରେ ଅନେକ କାହାଣୀ ରହିଥାଏ। 

ମହିଳାମାନେ ଅଧିକ ଚାପଗସ୍ତ ହୋଇଥାନ୍ତି କାହିଁକି...

ମହିଳାମାନେ ଅଧିକ ଚାପଗସ୍ତ ହୋଇଥାନ୍ତି କାହିଁକି...

ମହିଳାମାନେ ପୁରୁଷଙ୍କ ତୁଳନାରେ ଅଧିକ ଚାପଗ୍ରସ୍ତ ହୋଇଥାନ୍ତି ବୋଲି ଟରଣ୍ଟୋ ବିଶ୍ୱବିଦ୍ୟାଳୟରେ ହୋଇଥିବା ଗବେଷଣାରୁ ଜାଣିବାକୁ ମିଳିଛି। 

ଯେଉଁ ଶାସକଙ୍କର ଥିଲା ୧୩ ହଜାର ମହିଳାଙ୍କ ସହ ଶାରୀରିକ ସମ୍ପର୍କ

ଯେଉଁ ଶାସକଙ୍କର ଥିଲା ୧୩ ହଜାର ମହିଳାଙ୍କ ସହ ଶାରୀରିକ ସମ୍ପର୍କ

ଚାଇନାର ଏକଛତ୍ରବାଦୀ ଶାସକ ଶି ହୁଆଙ୍ଗ ୧୩ ହଜାର ମହିଳାଙ୍କ ସହିତ ରଖିଥିଲେ ଶାରୀରିକ ସମ୍ପର୍କ। ତାଙ୍କ ସନ୍ତାନ ସଂଖ୍ୟା ୨୮ ଶହ ଥିଲା। ପ୍ରତିଦିନ ରାତିରେ ସେ ନୂଆ କୋଠରୀରେ ଜଣେ ନୂଆ ମହିଳାଙ୍କ ସହିତ କରୁଥିଲେ ରାତ୍ରଯାପନ। 

ଯେଉଁଠି ପୁରୁଷଙ୍କୁ ଶାରୀରିକ ସମ୍ପର୍କ ପାଇଁ ପ୍ରସ୍ତାବ ଦିଅନ୍ତି ମହିଳା

ଯେଉଁଠି ପୁରୁଷଙ୍କୁ ଶାରୀରିକ ସମ୍ପର୍କ ପାଇଁ ପ୍ରସ୍ତାବ ଦିଅନ୍ତି ମହିଳା

ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ଦେଶରେ ମହିଳାଙ୍କ ପାଇଁ ରହିଛି ଅଲଗା ନିୟମ। ସାଧାରଣତଃ ମହିଳାଙ୍କୁ ଅନେକ କାଇଦା କଟକଣାରେ ରହିବାକୁ ପଡିଥାଏ। ହେଲେ ପପୁଆ ନିଉଗିନିରେ ମହିଳାଙ୍କ ପାଇଁ ଯେଉଁ ନିୟମ ରହିଛି ତାହା ଶୁଣିବା ପରେ ଯେ କେହି ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହେବା ସ୍ବାଭାବିକ କଥା। 

ପ୍ରଥମ ରୋଜଗାର: ପ୍ରଥମ ଦରମାରେ ବାକି ଶୁଝିଥିଲି

ପ୍ରଥମ ରୋଜଗାର: ପ୍ରଥମ ଦରମାରେ ବାକି ଶୁଝିଥିଲି

ଶିକ୍ଷାବିତ୍‌ ତଥା ସାହିତି୍ୟକ ଡ. କୈଳାସ ଚନ୍ଦ୍ର ଟିକାୟତରାୟ ନିଜ ପ୍ରଥମ ରୋଜଗାର ସମ୍ପର୍କରେ ଯାହା କୁହନ୍ତି...

ଲାସ୍ୟମୟୀ ମାମା

ଲାସ୍ୟମୟୀ ମାମା

ମଧୁସ୍ମିତା ରାଉତ କହିଲେ ହୁଏତ କେହି ଜାଣି ନ ପାରନ୍ତି। ମାତ୍ର ମାମା ବୋଲି କହିଲେ ସମସ୍ତେ ତାଙ୍କୁ ଚିହ୍ନିଦେବେ। ଜଣେ ଶିଶୁ କଳାକାର ଭାବରେ ମାମା ‘ରୁକ୍ମିଣୀ ଗଣନାଟ୍ୟ’ରେ ଯୋଗଦେଇ ତାଙ୍କର ଯାତ୍ରା ଜୀବନ ଆରମ୍ଭ କରିଥିଲେ। 

‘ମୁଁ କୌଣସି କମ୍ପ୍ରମାଇଜ୍‌ରେ ନାହିଁ’

‘ମୁଁ କୌଣସି କମ୍ପ୍ରମାଇଜ୍‌ରେ ନାହିଁ’

‘ସଙ୍ଗୀତ ମୋର ବନ୍ଧୁ। ସଙ୍ଗୀତ ମୋର ପ୍ରାଣ। ସଙ୍ଗୀତକୁ ମୁଁ ପୂଜା କରେ। ସଙ୍ଗୀତକୁ ମୁଁ ପ୍ରାଣ ଦେଇ ଭଲପାଏ।’ ଏକଥା କହନ୍ତି ଯାତ୍ରା ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରିର ସବୁଠୁ ବ୍ୟସ୍ତ ସଙ୍ଗୀତ ନିର୍ଦ୍ଦେଶକ ବିକାଶ ଶୁକ୍ଳା। 

ବଗ୍‌ ଫେଷ୍ଟିଭାଲ

ବଗ୍‌ ଫେଷ୍ଟିଭାଲ

ନିଜ ସଂସ୍କୃତି ଏବଂ ପରମ୍ପରାକୁ ବଜାୟ ରଖିବା ପାଇଁ  ପ୍ରତ୍ୟେକ ସମ୍ପ୍ରଦାୟର ଲୋକେ ବିଭିନ୍ନ ଉତ୍ସବ ଆୟୋଜନ କରିଥାନ୍ତି ।