ଫୁରସତ |

ଲଡୁ ବାବା

ଲଡୁ ବାବା
କାହିଁ କେଉଁ କାଳରୁ ଶ୍ରୀ ଶ୍ରୀ ଲଡୁକେଶ ମହେଶ ନୟାଗଡ଼ ଜିଲାର ଶରଣକୁଳଠାରେ ପୂଜା ପାଇ ଆସୁଛନ୍ତି। ସେ ଲଡୁକେଶ ବା ଲଡୁବାବା ନାମରେ ବି ବିଖ୍ୟାତ। ଲଡ଼ୁବାବା ଅଧା ବିଷ୍ଣୁ ଓ ଅଧା ଶିବଙ୍କ ଅବତାର। ହରିହର ସମ୍ବଳିତ ଲଡୁବାବାଙ୍କର ଗୋଟିଏ ପାର୍ଶ୍ୱରେ ଚକ୍ର ଚିହ୍ନ ରହିଥିବାବେଳେ ଅନ୍ୟ ପାର୍ଶ୍ୱରେ ରହିଛି ଅର୍ଦ୍ଧ ଚନ୍ଦ୍ର। ଗୋଟିଏ ପଟେ ତୁଳସୀ ଲାଗି ହେଉଥିବାବେଳେ ଅନ୍ୟପଟେ ଲାଗି ହୋଇଥାଏ ବେଲପତ୍ର। ତେଣୁ ଶୈବଧର୍ମ ଓ ବୈଷ୍ଣବ ଧର୍ମର ମହାମିଳନର ପରମ୍ପରା ସୃଷ୍ଟି କରୁଥିବା ଏହି ଶୈବପୀଠଟି ସମଗ୍ର ଓଡ଼ିଶାରେ ବିରଳ। ପ୍ରଭୁଙ୍କ ଆବିର୍ଭାବର କିମ୍ବଦନ୍ତୀ କିମ୍ବଦନ୍ତୀ ଅନୁଯାୟୀ, ଶରଣକୁଳ ନିକଟସ୍ଥ ହରିହରପୁର ଗଁାର ଲଡୁ ବେହେରା ପ୍ରତ୍ୟହ ଗାଈଙ୍କୁ ଚାରଣ ପାଇଁ ସ୍ଥାନୀୟ ଭଣ୍ଡାର ପାହାଡକୁ ନେଉଥିଲେ। ତନ୍ମଧ୍ୟରୁ କପିଳା ନାମକ ଏକ କାଳିଗାଈ ସର୍ବଦା ଗୋଠରୁ କେଉଁଆଡେ ଚାଲିଯାଉଥାଏ ଓ ଘରେ କ୍ଷୀର ଦେଉ ନଥାଏ। ଏହି କାରଣରୁ ମାଲିକଠାରୁ ଭର୍ସନା ପାଇ ଲଡୁ ଗଉଡ଼ ଗାଈ ଉପରେ ସର୍ବଦା ନଜର ରଖିଲେ। ଦିନେ ପାହାଡ ନିକଟସ୍ଥ କୁସୁମୀ ନଦୀରେ ବିରାଟ ନଦୀବଢ଼ି ଆସିଥାଏ। କିନ୍ତୁ ଗାଈଟି ବଢ଼ିଲା ପାଣିକୁ ନମାନି ବଢିଲା ପାଣିକୁ ଡେଇଁ କେଉଁଆଡେ ଚାଲିଗଲା। ଅନ୍ବେଷଣ କରି ଲଡୁ ଗଉଡ ଦେଖିଲେ ଜଙ୍ଗଲି ବୃକ୍ଷ ପରିବେଷ୍ଟିତ ଏକ ସ୍ଥାନରେ ଗାଈଟି ଠିଆ ହୋଇଛି ଆଉ ତା’ ପହ୍ନାରୁ କ୍ଷୀର ବାହାରି ତଳେ ଥିବା ଏକ ଲିଙ୍ଗାକୃତି ଶିଳା ଉପରେ ସ୍ବୟଂ ପଡୁଛି। ଏହାଦେଖି ଗଉଡ ରାଗି ଯାଇ କେନ୍ଦୁ ଠେଙ୍ଗାରେ ପ୍ରହାର କରିବାରୁ ଗାଈଟି ସେଠାରୁ ଚାଲିଗଲା। କିନ୍ତୁ ତା’ପରେ ଗଉଡ ଦେଖିଲେ ସେହି ଲିଙ୍ଗାକୃତି ପଥରର ଦୁଇ ପାର୍ଶ୍ୱରେ ଖାଲ ସୃଷ୍ଟି ହୋଇଛି। ଆଉ ଯେଉଁ ଅଂଶରେ ଗାଈ ଗୋଡ ରଖିଥିଲା, ସେହି ସ୍ଥାନରୁ ଧାର ଧାର ହୋଇ ରକ୍ତସ୍ରାବ ହେଉଛି। ଏହି ଦୃଶ୍ୟରେ ଗଉଡ ଭୟଭୀତ ହୋଇ ଜଙ୍ଗଲରୁ ଡାଳପତ୍ର ଆଣି ସଂମ୍ପୃକ୍ତ ଲିଙ୍ଗାକୃତି ଶିଳାକୁ ଘୋଡାଇ ଦେଇ ସେଠାରୁ ଚାଲିଗଲେ ଆଉ ଘଟଣା ସମ୍ପର୍କରେ ଗ୍ରାମରେ ଜଣାଇଲେ। ସେହି ରାତ୍ରରେ ବାଣପୁରର ଭଞ୍ଜବଂଶୀୟ ରାଜାଙ୍କ କାନକୁ ଏ ଖବର ଗଲା। ରାଜା ଉକ୍ତ ଗଉଡଙ୍କୁ ଡକାଇ ଘଟଣା ସମ୍ପର୍କରେ ବୁଝିଲେ। ପରେ ସୈନ୍ୟସାମନ୍ତଙ୍କ ସହ ଘଟଣାସ୍ଥଳୀକୁ ଯାଇ ରାଜା ଦେଖିଲେ, ଛତ୍ରାକାର ଶିବଲିଙ୍ଗ ଉପରେ ଅର୍ଦ୍ଧଚନ୍ଦ୍ର ଚିହ୍ନ ଅଛି। ସେହିପରି ଯଜ୍ଞୋପବିତ ପରି ଏକ ପଇତାରେଖା ଏବଂ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଦୁଇଭାଗ କରି ଅର୍ଦ୍ଧଶିବ ଓ ବିଷ୍ଣୁଙ୍କର ପ୍ରତୀକ ଉକ୍ତ ପାଷାଣ ଉପରେ ବିଦ୍ୟମାନ। ତା’ପରେ ନୀତି ନିୟମରେ ପୂଜା ପାଠ କରି ଭଞ୍ଜବଂଶୀୟ ରାଜା ଓ ନୟାଗଡ଼ ରାଜା ମିଳିତ ଭାବେ ଠାକୁରଙ୍କୁ ସେଠାରେ ପ୍ରତିଷ୍ଠା କରାଇଥିଲେ। ଲଡୁ ଗଉଡ଼ଙ୍କ କପିଳା ଗାଈ ଯୋଗୁଁ ସ୍ବୟଂ ଭୂ ଲୋକ ଲୋଚନକୁ ଆସିଥିବାରୁ ତାଙ୍କରି ନାମାନୁସାରେ ପ୍ରଭୁଙ୍କର ନାମ ଲଡ଼ୁବାବା ହୋଇଥିବା ବିଶ୍ୱାସ କରାଯାଏ। ମନ୍ଦିରର ନିର୍ମାଣଶୈଳୀ କୁହାଯାଏ, ପ୍ରାୟ ଦୁଇ ଏକର ଆଠ ଡିସିମିଲି ଜମି ଉପରେ ଏହି ମନ୍ଦିରଟି ନିର୍ମିତ। ନାଟମଣ୍ଡପ, ଭୋଗମଣ୍ଡପ ଓ ଜଗମୋହନ ହେଉଛି ଏହି ମନ୍ଦିରର ବିଶେଷତ୍ୱ। ମନ୍ଦିରର ଦକ୍ଷିଣ ପାର୍ଶ୍ୱରେ ଏକ ଚନ୍ଦନ ପୁଷ୍କରିଣୀ ରହିଛି। ସେହିପରି ଏହି ପୀଠରେ ଚନ୍ଦ୍ରଶେଖର, ପାର୍ବତୀ, ଉମା, ମହେଶ୍ୱର, ମଦନମୋହନ, ଲକ୍ଷ୍ମୀ, ଗୋପୀନାଥ, ରାଧାକୃଷ୍ଣଙ୍କର ଚଳନ୍ତି ପ୍ରତୀମା ବି ଦେଖିବାକୁ ମିଳିଥାଏ। ଆବିର୍ଭୁତ ସ୍ବୟଂ ଲିଙ୍ଗ ଉପରେ ଚାରିଫୁଟ ଉଚ୍ଚତା ବିଶିଷ୍ଟ ଏକଶହ ଦଶ କେଜି ଓଜନର ତମ୍ବା ନାଗମୂର୍ତ୍ତିଙ୍କର ଶୋଭା ଅତି ରମଣୀୟ। ତା’ଛଡ଼ା ଉକ୍ତ ମନ୍ଦିରର ନିର୍ମାଣ ଶୈଳୀ ଏଭଳି ଯେ, ବର୍ଷର ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ସମୟରେ ତିନିଥର ଏବଂ ମହାଶିବରାତ୍ରୀରେ ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କର ପ୍ରାତଃ ରଶ୍ମି ସ୍ବଳ୍ପ ସମୟ ପାଇଁ ଲଡ଼ୁବାବାଙ୍କ ଶ୍ରୀଅଙ୍ଗରେ ପ୍ରତିତ ହୋଇ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ସପ୍ତରଙ୍ଗ ସୃଷ୍ଟି କରିଥାଏ। ଏହି ଦୃଶ୍ୟକୁ ଦେଖିଲେ ଅନେକ ଦୁଃସାଧ୍ୟ୍ୟ ରୋଗରୁ ମୁକ୍ତି ମିଳିଥାଏ ବୋଲି ଲୋକମୁଖରୁ ଶୁଣିବାକୁ ମିଳେ। ଅନ୍ୟପକ୍ଷେ ଲଡୁବାବାଙ୍କର ଆଉ ଏକ ବିଶେଷତ୍ୱ ହେଲା ଲିଙ୍ଗରୁ ନିଷ୍କାସିତ ବାସି ଚନ୍ଦନ ଯାହାକୁ କରାଳ ଚନ୍ଦନ କୁହାଯାଏ। ଏହି ଚନ୍ଦନ ବିଭିନ୍ନ ରୋଗ ପାଇଁ ଅତି ଉପାଦେୟ ଔଷଧିୟ ସାମଗ୍ରୀ ଭାବେ କାମ କରିଥାଏ। ପୂଜାବିଧି କିମ୍ବଦନ୍ତୀରୁ ଜଣାପଡେ, ପୂର୍ବରୁ ସବରମାନେ ପତ୍ରଦନା ଓ ପତ୍ର ଠୁଙ୍ଗାରେ ବଣଫୁଲ, ଫଳ ରଖି ଲଡୁବାବାଙ୍କୁ ପୂଜା କରୁଥିଲେ, ଯାହାକୁ ପୁଡ଼ାଭୋଗ କୁହାଯାଉଥିଲା। ସମୟକ୍ରମେ ଏହି ପୁଡ଼ାଭୋଗ ବିଧିକୁ ପାଳନ କରିବା ପାଇଁ ରାଜରାଜୁଡ଼ାଙ୍କଦ୍ୱାରା ଏଠାରେ ମାଳି ଓ ବ୍ରାହ୍ମଣ ସେବାୟତଙ୍କୁ ନିଯୁକ୍ତି କରାଗଲା। ପୂଜକ ପ୍ରଭାତ କୁମାର ମହାପାତ୍ର କୁହନ୍ତି, ଭୋର୍‌ ପ୍ରାୟ ୪ଟାରୁ ମହାପ୍ରଭୁ ଲଡ଼ୁବାବାଙ୍କର ଅବକାଶ ନୀତି(ଅଁଳାନୀତି) ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥାଏ। ସକାଳ ୭ଟାରେ ବଲ୍ଲବ ଭୋଗ, ଦିନ ୧୦ଟାରେ ଶଙ୍ଖୁଡ଼ି ଭୋଗରେ କାନିକା, ଡାଲମା, ତରକାରି, ଖଟା, ଖିରି ଆଦି ପୂଜା ହୁଏ। ସେହିପରି ଦିନ ୧୧ଟାରେ କ୍ଷୀର ଅଭିଷେକ ପରେ ଫୁଲ, ବେଲପତ୍ର ଓ ଚନ୍ଦନ ପ୍ରଭୁଙ୍କଠାରେ ଲାଗି ହୋଇଥାଏ। ପୁଣି ଦିନ ୧୨ଟାରେ ଝିଲ୍ଲି ଆଉ ତା’ପରେ ଶଙ୍ଖୁଡ଼ି ଭୋଗ ଭାବେ କାକରା, ବରା, ଅନ୍ନଭୋଗ ଠାକୁରଙ୍କ ପାଖେ ଲାଗିହୁଏ। ଅନ୍ୟପକ୍ଷେ ସନ୍ଧ୍ୟା ଆଳତି ପରେ ଠାକୁରଙ୍କ ପାଖେ ପଣା, ଖୁରୁମା, ରାବିଡ଼ି ଭୋଗ ଲାଗି ହୋଇଥାଏ। ଏହାପରେ ଠାକୁରଙ୍କୁ ସ୍ନାନ କରାଯାଇ ସରପଣା ଲାଗି କରାଯାଇଥାଏ। ତା’ପରେ ରାତି ୮ଟାରେ ଶଙ୍ଖୁଡ଼ି ଭୋଗ ଏବଂ ରାତି ୯ଟାରେ ସରସୁଆଳି, ଗଜା, କଦମ୍ବା, କାକରା ଭୋଗ ଠାକୁରଙ୍କ ପାଖେ ଲାଗି ହୋଇ ମନ୍ଦିର ପହଡ଼ ପଡିଥାଏ। ପର୍ବପର୍ବାଣି ମୁଖ୍ୟ ପର୍ବପର୍ବାଣି ଭାବେ ଏଠାରେ ଜାଗର, ଶୀତଳଷଷ୍ଠୀ, ଚନ୍ଦନଯାତ, କାର୍ତ୍ତିକ ପୂର୍ଣ୍ଣିମା ଇତ୍ୟାଦି ଖୁବ୍‌ ଧୁମ୍‌ଧାମ୍‌ରେ ପାଳିତ ହୋଇଥାଏ। ମନ୍ଦିରର ସମସ୍ତ ପର୍ବପର୍ବାଣିକୁ ମନ୍ଦିର ଟ୍ରଷ୍ଟି ଦ୍ୱାରା ପରିଚାଳନା କରାଯାଇଥାଏ। ଉପଜିଲାପାଳ ଏହାର ଦାୟିତ୍ୱ ବହନ କରିଥାନ୍ତି। କେମିତି ଯିବେ ନୟାଗଡ ଜିଲା ସଦର ମହକୁମା ଠାରୁ ଓଡଗଁା ରାସ୍ତାରେ ପ୍ରାୟ ୧୨ କି.ମି ଦୂର ଗଲେ ଲଡ଼ୁବାବାଙ୍କ ପ୍ରସିଦ୍ଧ ଶୈବପୀଠ ପଡିଥାଏ। ସେହିପରି ନୂଆ ଜଗନ୍ନାଥ ସଡକରେ ରଣପୁର, ଦର୍ପନାରାୟଣପୁର ଓ ଗୋଡିପଡା ଦେଇ ଏହି ପୀଠକୁ ଆସିହେବ। ଭୁବନେଶ୍ୱରଠାରୁ ଲଡ଼ୁବାବାଙ୍କ ଶୈବପୀଠର ଦୂରତା ପ୍ରାୟ ୯୭ କି.ମି। ବର୍ଷର ସବୁ ସମୟରେ ଏଠାକୁ ଯିବା ପାଇଁ ବସ୍‌, ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ମୋଟରଯାନର ସୁବିଧା ରହିଛି। -ବନବିହାରୀ ବେହେରା, ଲୋକନାଥ ମିଶ୍ର
All Right Reserved By

ଫୁରସତ |

ସୌଭାଗ୍ୟ ଲାଗି ଯେଉଁଠି ବରକନ୍ୟାଙ୍କ ଦେହରେ ବୋଳାଯାଏ କଳାରଙ୍ଗ...

ସୌଭାଗ୍ୟ ଲାଗି ଯେଉଁଠି ବରକନ୍ୟାଙ୍କ ଦେହରେ ବୋଳାଯାଏ କଳାରଙ୍ଗ...

ପୃଥିବୀର ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ଅଞ୍ଚଳରେ ନାନା ପ୍ରକାର ବିବାହ ପରମ୍ପରା ରହିଛି। ଏଭଳି ପରମ୍ପରା ପଛରେ ରହିଥାଏ କିଛି ରୋଚକ କାହାଣୀ। 

ଅତୁଟ ଯୌବନ ଚାହୁଁଛନ୍ତି; କରନ୍ତୁ ଶଙ୍ଖ ବାଦନ...

ଅତୁଟ ଯୌବନ ଚାହୁଁଛନ୍ତି; କରନ୍ତୁ ଶଙ୍ଖ ବାଦନ...

ଭାରତୀୟ ସଂସ୍କୃତିର ପୂଜା ସମୟରେ ଶଙ୍ଖ ବାଦନ ପରମ୍ପରା ରହିଛି। ଏହାଦ୍ୱାରା ପୂଜା ପୂର୍ବରୁ ମନରେ ଶାନ୍ତି ଆସିବା ସହିତ ପରମାତ୍ମାଙ୍କ ନିକଟବର୍ତ୍ତୀ ହେବା ପାଇଁ ନିର୍ମଳ ଭାବନା ଜାତ ହୋଇଥାଏ ବୋଲି ଶାସ୍ତ୍ରରେ ବର୍ଣ୍ଣନା କରାଯାଇଛି।

ସୌଭାଗ୍ୟ ଆଣିଥାଏ ଡିମ୍ପଲ୍‌

ସୌଭାଗ୍ୟ ଆଣିଥାଏ ଡିମ୍ପଲ୍‌

ନାରୀ ପୁରୁଷଙ୍କ ଶରୀରର ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ଗଠନ ଉପରେ ଜ୍ୟୋତିଷ ଶାସ୍ତ୍ରରେ ଅନେକ ପରାମର୍ଶ ଦିଆଯାଇଛି। ଗାଲରେ ଡିମ୍ପଲ୍‌ ଥିବା ପୁରୁଷ ଓ ନାରୀ ନିଜ ମନ ପସନ୍ଦର ଜୀବନସାଥୀ ପାଇଥାନ୍ତି ବୋଲି ଏଥିରେ ଉଲ୍ଲେଖ ରହିଛି। ଏପରି ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କ ଜୀବନରେ କୌଣସି ସମସ୍ୟା ପ୍ରାୟତଃ ସୃଷ୍ଟି ହୋଇ ନ ଥାଏ। 

ମନ୍ଦିର ଯେଉଁଠି ନେତା ଓ ଅଫିସରଙ୍କୁ ପ୍ରବେଶ ମନା...

ମନ୍ଦିର ଯେଉଁଠି ନେତା ଓ ଅଫିସରଙ୍କୁ ପ୍ରବେଶ ମନା...

ଦେଶର ବଢୁଥିବା ଅରାଜକତା ପାଇଁ କାନପୁରଠାରେ ଥିବା ଏକ ମନ୍ଦିରରେ ରାଜନେତା ଓ ଆଇଏସ୍‌ ତଥା ଆଇପିଏସ୍‌ ଆଦି ଅଫିସରଙ୍କୁ ଦାୟୀ କରାଯାଇଥାଏ। ତେଣୁ ମନ୍ଦିରରେ ଏସବୁ ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କୁ ପ୍ରବେଶ ଲାଗି ବାରଣ କରାଯାଏ। 

ମାନସିକ ଚାପରୁ ବି ଦୂରେଇ ରଖେ ଯୋଗ

ମାନସିକ ଚାପରୁ ବି ଦୂରେଇ ରଖେ ଯୋଗ

ଯୋଗ ଶରୀର ପାଇଁ ବେଶ୍‌ ଉପଯୋଗୀ। ଯୋଗ ମାଧ୍ୟମରେ ବିଭିନ୍ନ ରୋଗରୁ ସହଜରେ ମୁକ୍ତି ମିଳିଥାଏ ବୋଲି ଆୟୁର୍ବେଦରେ ଉଲ୍ଲେଖ ରହିଛି। 

ଯେଉଁଠି ୫ ଡଲାରରେ ମିଳେ ଢେର୍‌ ଖୁସି...

ଯେଉଁଠି ୫ ଡଲାରରେ ମିଳେ ଢେର୍‌ ଖୁସି...

କୁହାଯାଏ, ଖୁସିକୁ କେହି ଟଙ୍କା ଦେଇ କିଣିପାରନ୍ତି ନାହିଁ। ମାତ୍ର ଚାଇନାବାସୀ ଏହାକୁ ସତ କରି ଦେଖାଇଛନ୍ତି। ଏଠି ୫ ଡଲାରରେ ମିଳେ ଢେର୍‌ ଖୁସି।

ଯେଉଁଠି ଋଣ ପାଇଁ ନିଆଯାଏ ନିର୍ବସ୍ତ୍ର ସେଲଫି...

ଯେଉଁଠି ଋଣ ପାଇଁ ନିଆଯାଏ ନିର୍ବସ୍ତ୍ର ସେଲଫି...

ଚାଇନାରେ ବ୍ୟାଙ୍କ ତଥା ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସଂସ୍ଥାରୁ ଋଣ କରୁଥିବା ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କ ପାଇଁ ରହିଛି ଏକ ନୂଆ ନିୟମ। ଋଣ ଧାରକଙ୍କୁ ଏଠାରେ ଅନ୍ୟ ଆବଶ୍ୟକ ଡକୁମେଣ୍ଟ ସହିତ ତାଙ୍କର ନିର୍ବସ୍ତ୍ର ସେଲଫି ଦାଖଲ କରିବାକୁ ପଡ଼ିଥାଏ। 

ପ୍ରେମ ଓ ସୌଭାଗ୍ୟର ସୂଚନା ଦିଏ ଓଠର ତିଳ ଚିହ୍ନ

ପ୍ରେମ ଓ ସୌଭାଗ୍ୟର ସୂଚନା ଦିଏ ଓଠର ତିଳ ଚିହ୍ନ

ମଣିଷ ଶରୀରରେ ତିଳ ଚିହ୍ନର ମହତ୍ତ୍ୱ ରହିଥାଏ ବୋଲି ଜ୍ୟୋତିଷ ଶାସ୍ତ୍ରରେ ବର୍ଣ୍ଣନା କରାଯାଇଛି। ଓଠରେ ତିଳ ଚିହ୍ନ ଥିଲେ ଏହା ପ୍ରେମ ବିବାହ କରାଇବାରେ ସହାୟକ ହୋଇଥାଏ ବୋଲି ଅନେକ ଜ୍ୟୋତିଷ ସୂଚିତ କରିଥାନ୍ତି। 

ଝିଅକୁ ଶିଖାନ୍ତୁ  ସମ୍ପର୍କ ଯୋଡ଼ି ରଖିବାର କଳା

ଝିଅକୁ ଶିଖାନ୍ତୁ ସମ୍ପର୍କ ଯୋଡ଼ି ରଖିବାର କଳା

ଝିଅଟିଏ ବୋହୂ ହୋଇ ଶାଶୁଘରକୁ ଗଲେ ତାହାର ଦାୟିତ୍ୱ ବଢ଼ିଯାଏ। ଶାଶୁଘର ସଦସ୍ୟଙ୍କ ସହ ମନ ମିଳାଇ ତାକୁ ଚାଲିବାକୁ ପଡ଼େ। ତେବେ ସେଠାରେ ସେ କିପରି ସୁସମ୍ପର୍କ ରଖିପାରିବ, ସେନେଇ ତାକୁ ବିବାହ ପୂର୍ବରୁ କିଛି ଶିଖିବାକୁ ପଡିଥାଏ। ସେ ସମ୍ପର୍କରେ...

ପୁରୁଷ ବି ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ ଗର୍ଭନିରୋଧକ ଟ୍ୟାବଲେଟ୍‌...

ପୁରୁଷ ବି ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ ଗର୍ଭନିରୋଧକ ଟ୍ୟାବଲେଟ୍‌...

ବଜାରରେ ମହିଳାଙ୍କ ଉପଯୋଗୀ ଗର୍ଭନିରୋଧକ ଟ୍ୟାବଲେଟ୍‌ ଉପଲବ୍ଧ ହୋଇଥାଏ। ଏହାର ବ୍ୟବହାର କରିବା  ଦ୍ୱାରା ମହିଳାଙ୍କ ସେକ୍ସ୍‌ ହରମୋନ୍‌ ଉପରେ ପ୍ରଭାବ ପଡିଥାଏ।

ଜୀବନରେ ସରସତା ଭରିବା ପାଇଁ କରନ୍ତୁ ଏପରି...

ଜୀବନରେ ସରସତା ଭରିବା ପାଇଁ କରନ୍ତୁ ଏପରି...

ପାଟିରୁ ବାହାରୁଥିବା ଶବ୍ଦ କେତେବେଳେ ମଣିଷକୁ ଖୁସି କରାଏ ତ କେତେବେଳେ କରାଇଥାଏ ଦୁଃଖୀ ।

ନାନାବାୟା ଗୀତ ଶୁଣିଲେ କାହିଁକି ଶୋଇଯାଆନ୍ତି ଶିଶୁ...

ନାନାବାୟା ଗୀତ ଶୁଣିଲେ କାହିଁକି ଶୋଇଯାଆନ୍ତି ଶିଶୁ...

ଛୋଟ ଅଝଟ ଶିଶୁଙ୍କୁ ଶୁଆଇବା ପାଇଁ ମା’ମାନେ ନାନାବାୟା ଗୀତର ସାହାରା ନେଇଥାନ୍ତି। ପୃଥିବୀର ସମସ୍ତ ସଂସ୍କୃତି ତଥା ପରମ୍ପରାରେ ଏଭଳି ନାନାବାୟା ଗୀତକୁ ଲୋକଗୀତ ବୋଲି କୁହାଯାଇଥାଏ। ତେବେ ଏହା ଛୋଟ ଶିଶୁ ଉପରେ ସକାରାତ୍ମକ ପ୍ରଭାବ ପକାଇଥାଏ ବୋଲି ଲଣ୍ଡନର ଗ୍ରେଟ୍‌ ଔରମଣ୍ଡ  ଷ୍ଟ୍ରିଟ୍‌ ହସ୍ପିଟାଲରେ ହୋଇଥିବା ଏକ ଗବେଷଣା ରିପୋର୍ଟରେ ଉଲ୍ଲେଖ କରାଯାଇଛି।